sobota, 1 czerwca 2013

Permen KING

Tak sobie pomyślałam, że sporo na moim blogu było już tematów dla kobiet, trochę o dzieciakach, a jakoś Panowie są "poszkodowani", mimo, że nie jest to przecież tylko 'babski' blog. Postanowiłam więc wziąć dziś na tapetę typowo męski preparat, a mianowicie "Permen KING", który pojawił się na rynku farmaceutycznym, po dość długim czasie królowania zwykłego "Permenu".

Pracując w aptece zauważyłam, że specyfiki tego typu są bardzo popularne wśród mężczyzn w pewnym wieku. Nie ma się co temu dziwić, bo zaburzenia sprawności seksualnej to częsty, choć niestety wstydliwy problem, który pewnie wielu mężczyznom spędza sen z powiek. Dysfunkcje seksualne u mężczyzn, związane są najczęściej ze spadkiem libido oraz z zaburzeniami erekcji i wytrysku. Statystyki są na tym polu niestety mało przyjemne, bo aż 40% panów powyżej 40 roku życia cierpi z powodu zaburzeń erekcji. 

Przyczyn wymieniać można sporo. Czasami problemy z erekcją są następstwem innych schorzeń, np. układu sercowo-naczyniowego (miażdżyca, nadciśnienie), czy zaburzeń neurologicznych (stwardnienie rozsiane, nefropatia cukrzycowa). Czasem związane są z przyjmowanymi lekami (np. przeciwdepresyjne, uspokajające), niekiedy z nadużywaniem alkoholu, choć warto tutaj zaznaczyć, że w małych dawkach alkohol pomaga w osiągnięciu erekcji, więc np. lampka wina przed jak najbardziej ;) 
Zaburzenia wzwodu to jednak problem nie tylko starszych panów. Problemy tego typu dosięgają także młodych mężczyzn, co przeważnie wynika z niskiej samooceny czy obawy przed ośmieszeniem. Życie w ciągłym stresie i pośpiechu także może pociągać za sobą problemy łóżkowe. 

Rynek farmaceutyczny obfituje w suplementy diety mające poprawiać sprawność seksualną. Czym wyróżnia się więc "Permen KING"? 




Na pierwszy rzut oka na pewno łatwo wpadającą w ucho nazwą preparatu, a wiadomo, że to podstawa w marketingu. Warto podkreślić, że według rekomendacji producenta jest to preparat do codziennego stosowania. Opakowanie 30 kapsułek to koszt około 50 zł. Zalecane dawkowanie to 1-2 kapsułki dziennie, więc w porywach starczy ono na kurację miesięczną. W sumie cena więc do przeżycia, bo "gra toczy się o wysoką stawkę", jaką jest udane życie seksualne. 

A jak ze skutecznością i bezpieczeństwem, czyli co mamy w składzie?
Główny składnik preparatu to L-arginina, której zawartość w zalecanej porcji dziennej, czyli 2 tabletkach wynosi 600 mg. L-arginina to nic innego jak aminokwas, który jest składnikiem budulcowym wielu białek w naszym organizmie. L-arginina zaliczana jest do aminokwasów względnie egzogennych, czyli nasz organizm zasadniczo potrafi sam ją sobie wytwarzać, ale czasami ta synteza wewnątrzustrojowa jest niewystarczająca. Jest też wiele produktów żywnościowych, które są bogatym źródłem L-argininy. Są to: produkty mleczne (mleko, jogurty, sery), wołowina, wieprzowina, mięso drobiowe, zboża, czy płatki owsiane. 

A jak działa ta tajemnicza cząsteczka i dlaczego się ją wykorzystuje w preparatach, które wpływają na funkcje seksualne? L-arginina jest prekursorem w syntezie tlenku azotu (NO), który warunkuje odpowiedni dopływ krwi do prącia i jej zatrzymanie przez powiększone ciała jamiste, czyli prawidłową erekcję. A jak to wygląda w świetle badań? Właściwie są pewne badania naukowe, które potwierdziły skuteczność codziennego stosowania L-argininy w zaburzeniach erekcji, ale stosowane dawki były o wiele większe. Myślę, że te 600 mg na dobę na pewno nie zdziała cudów... 
Ja zresztą generalnie zalecałabym ostrożność w codziennej suplementacji L-argininą. Wydaje mi się, że nie ma co szaleć na tym polu ;) Owszem- są doniesienia o pozytywnym wypływie tego aminokwasu na organizm, ale.... z drugiej strony są też pewne doniesienia, że długofalowa suplementacja L-argininą może wywoływać niekorzystne efekty. Może powodować m.in. zwłóknienie  mięśnia sercowego, przerost lewej komory, zwiększać ryzyko zawału. Przy dłuższym czasie stosowania stwierdzono także niekorzystny wpływ L-argininy na nerki. W skrócie więc- z tą L-argininą to tak "na dwoje babka wróżyła".

W składzie "Permenu KING" mamy jeszcze standaryzowany wyciąg z Buzdyganka ziemnego (Tribulus terrestris) - w 2 tabletkach 100mg. Korzystnie wpływa on na funkcje seksualne i jest znanym afrodyzjakiem, ale dawka nie jest tutaj szczególnie porywająca, więc mnie jakoś nie przekonuje. Dla porównania w zwykłym "Permenie" dawka jest aż pięć razy większa. 

A co poza tym? 
Wyciąg z korzenia żeń-szenia (Panax ginseng). Żeń-szeń jest jednym z najstarszych surowców leczniczych Dalekiego Wschodu, którego własności lecznicze są znane i wykorzystywane od ponad 4000 lat. Zastosowanie korzenia żeń-szenia w celu podniesienia sprawności seksualnej zostało udokumentowane w doniesieniach naukowych. Wykazano jego wpływ na zwiększenie libido, a także zaobserwowano wydłużenie czasu trwania erekcji i zwiększenie satysfakcji seksualnej u mężczyzn, którzy stosowali ten surowiec. Na pewno o żeń-szeniu napiszę kiedyś osobny artykuł, bo to temat bardzo szeroki. Chciałabym jednak tutaj wspomnieć, że preparatów zawierających korzeń żeń-szenia nie powinno się stosować dłużej niż 3 miesiące, a po tym okresie zrobić 2-4 tygodniową przerwę, bo niektóre związki zawarte w tym surowcu kumulują się w organizmie. Grozi to tzw. syndromem żeń-szeniowym, który objawia się skokami ciśnienia, niepokojem, bezsennością i nadmiernym pobudzeniem. Poza tym preparaty z żeń-szeniem są przeciwwskazane u chorych na nadciśnienie tętnicze... Producent specyfiku "Permen KING" chyba o tych aspektach jednak nie wspomina, a powinien.  

W składzie "Permen KING" mamy także kryjący się pod tajemniczą nazwą "Cysticran" opatentowany składnik ze sproszkowanego owocu żurawiny. Z tego co mi wiadomo żurawina nie ma wpływu wzrost libido ;), a jedynie wykazuje działanie przeciwbakteryjne - zmniejsza przyleganie bakterii do ścian pęcherza moczowego. Tutaj więc na pewno jest funkcja jedynie wspomagająca i zapobiegająca infekcjom dróg moczowych.

Tyle o składzie. Nie wiem jak Was, ale mnie on nie przekonuje... zwłaszcza ta L-arginina w preparacie do codziennego stosowania... Nie podobała mi się również wyjątkowo reklama "Permenu KING" jaka była w TV... Według mnie była niepoprawna merytorycznie....  Na szczęście chyba już nie jest pokazywana ;)

Na koniec chciałabym Wam panowie zwrócić uwagę na to, aby specyfiki polepszające jakość życia seksualnego kupować zawsze w aptece, a nie  na bazarach, w klubach fitness, sex shopach czy przez internet. Środki zwiększające potencję u mężczyzn są bowiem bardzo często fałszowane i kupowane z niepewnych źródeł mogą być niebezpieczne dla zdrowia
To oczywiście nie oznacza, że polecam "Permen KING", który akurat można nabyć w aptekach ;)

Interesujące porównania i opinie nt. "Permen KINGu" oraz wielu innych suplementów dla mężczyzn znajdziecie na stronie: supple.pl

Warto również przeczytać:

Na potencję... Clavin?

Selectin

Witaminy w suplementach diety

119 komentarzy:

  1. Dzieki. Super informacje. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. dzięki za cenne informacje. Poszukam czegoś innego...

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja kupiłem z ciekawości i powiem szczerze, że chętniej sięgam teraz do żony majteczek i figli z nią. Dłużej pozwalam sobie na zabawę, a doznania mam dużo lepsze. Co prawda nie miałem nigdy problemów z potencja, a jedynie czułem się przemęczony i było to spowodowane praca. Po 2 tygodniach stosowania tylko 1 tabletki dziennie nie czuje się aż tak zmęczony, mam więcej ochoty na wszystko (sport, czy inne rzeczy) ... Permen chyba spowodował u mnie wzrost libido. Narazie polecam innym. Zobaczymy jak bedzie za jakiś czas.

    OdpowiedzUsuń
  4. Skąd nformacje że "Są dziś już bowiem badania naukowe, które wykazały, że długofalowa suplementacja L-argininą wpływa niekorzystnie na organizm. Może powodować m.in. zwłóknienie mięśnia sercowego, przerost lewej komory, zwiększać ryzyko zawału. Przy dłuższym czasie stosowania stwierdzono także niekorzystny wpływ L-argininy na nerki."?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest sporo publikacji naukowych na ten temat. Przykład:
      " Arginine Fails to Prevent Ventricular Remodeling and Heart Failure in the Spontaneously Hypertensive" Rat Wesley, W. Brooks (wpływ na serce)

      " L-arginine decreases the infiltration of the kidney by macrophages in obstructive nephropathy and puromycin-induced nephrosis" Alvaro A Reyes, Beatriz H Porras i inni (wpływ na nerki)

      Usuń
    2. Witam. Patrząc na przedstawione artykuły, to badania były przeprowadzane na szczurach, a przyjmowana dawka w stosunku do ciała była zdecydowanie wyższa. Przy okazji, czy przypadkiem z wiekiem nie zaczyna nam brakować l-arininy? I dzienna dwaka może być nawet na poziomie 5 000 mg (prawie dzięsieciokrotnie więcej niż w suplemencie).

      Usuń
    3. W uzupełnieniu, Clavin też zawiera po prostu dwa razy l-argininy przy czterech kapsułkach (hipotetycznie, gdyby łyknąć 4 kapsułki permena kinga to zawartość substacji byłaby taka sama, choć nie wiem, jak z innymi skłądnikami :)

      Usuń
    4. Tak, tylko "Clavin" to preparat do stosowania doraźnego, natomiast "Permen KING" do stosowania codziennego, co moim zdaniem robi znaczącą różnicę.

      Usuń
  5. Trzeci miesiac biore 1 tabl dziennie.Permen King,wyniki sa doskonale.
    Po przeczytaniu tego artykulu jestem troche przerazony odnosnie dlugoterminowego
    brania L-Arginine i Zenszenia....bede ,musial zrobic przerwe i zapytac Kardiologa,
    czy woim przypadku sa przeciwskazania odnosnie tego leku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pani Natalio czekam na odpowiedz.

      Usuń
    2. Proszę o informację, w czym konkretnie mogę pomóc. Nie widzę w powyższym komentarzu konkretnego pytania ;) Ja swój stosunek do preparatu wyraziłam w powyższym artykule, starając się zwrócić uwagę na pewne ważne według mnie aspekty. Myślę, że zapytanie kardiologa to dobry pomysł, bo ja nie wiem na co się Pan leczy, jakie leki przyjmuje itp. a to także istotne.

      Usuń
  6. DLACZEGO PRODUCENT NIE ZAMIESZCZA ULOTKI W OPAKOWANIU Permen King ????

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Permen King" to tylko suplement diety, a nie lek. Producent nie ma więc obowiązku zamieszczania ulotki. Według prawa wystarczy, że stosowne informacje są zawarte na opakowaniu.

      Usuń
    2. DEZIEKUJE ZA INFORMACJE.

      Usuń
  7. Czy "CLAVIN" jest dostepny bez recepty??? prosze o odpowiedz

    OdpowiedzUsuń
  8. Czy moglabys Natalio napisac cos na temat CLAVIN I CLAVIN STRONG napewno duzo ludzi beda ci wdzieczi za informacje na temat tego suplementu dziekuje serdecznie i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Witam Pani Natalio
    Mam takie pytanie, nie związane z Permen King, ale związane ogólnie z tematem ;)
    Czy można przedawkować Saw Palmetto i ma to jakieś ujemne skutki?
    Pytam, bo w aptekach Palma Sabałowa jest w dawkach 160 mg i zaleca się przyjmowanie 2-3 tabletek dziennie.
    Ja stosuję Palmę Sabałową od firmy Swanson gdzie jest w tabletce 560 mg i na opakowaniu jest napisane, żeby brać 2-3 tabletki... czyli wychodzi ok. 1600 mg na dobę.
    Czy taka ilość może wpływać jakoś ujemnie na serce, krążenie czy ogólnie organizm?
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam:) Rzeczywiście w preparatach aptecznych dawka wyciągu z owoców palmy sabałowej to z reguły 160 mg w 1 kapsułce, a zalecane dawkowanie 2 razy dziennie. Nie mam niestety przed oczami tego specyfiku ze Swansona, ale z informacji podanych na internecie wynika, że 560 mg to nie jest dawka wyciągu z owoców S. repens. Preparat Swansona zawiera 560 mg sproszkowanych owoców (whole berry powder), a to zmienia postać rzeczy.

      Usuń
    2. Czyli to nie jest palma sabalowa? Na opakowaniu jest napisane Saw Palmetto.

      Usuń
    3. Przepraszam, nieprecyzyjnie się wyraziłam. W preparacie Swansona jest palma sabałowa, tylko, że nie jest to ekstrakt z owoców palmy sabałowej ( jak w większości preparatów), tylko sproszkowane owoce palmy sabałowej- przynajmniej tak wynika z informacji na ich stronie. Sproszkowane owoce to nie jest to samo co ekstrakt:)- przynajmniej dla farmaceuty. Nie jest to jednak preparat typowo apteczny, więc nie chciałabym się wgłębiać w szczegóły, bo nie mam go przed oczami.

      Usuń
  10. Droga pani Natalio,
    mój 46-letni mąż dotąd zdrowy miał w sierpniu tego toku udar krwotoczny móżdżku nota bene po stosunku. Krwiak był operacyjny i mąż miał operację pilegającą na ewakuacji krwiaka. Ciężko było ustabilizować jego ciśnienie po operacji. Mąż obecnie ma prawostronny niedowład lecz wraca do sprawności pod opieką rehabilitantów. Już chodzi przy chodziku jednak prawa reka nadal nie jest sprawna. Zażywa Tertensif SR i Tritace. Szukam odpowiedzi na pytanie czy mógłby stosować preparaty typu Permen, bo niestety do pełnego wzwodu daleko mimo chęci i woli.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po pierwsze tak na wstępie życzę mężowi postępów w rehabilitacji i szybkiego powrotu do pełnej sprawności. Niestety Pani pytanie, bardziej powinno być skierowane do lekarza prowadzącego, który zna męża, a nie do mnie. Mi ciężko się wypowiadać tym bardziej "na odległość". W większości preparatów na potencję jest żeń-szeń ( także w"Permenie"), ja osobiście nie polecałabym go stosować przy problemach z nadciśnieniem, bo może to być niebezpieczne dla zdrowia. Ale polecam jeszcze skonsultować się z lekarzem.

      Usuń
  11. Witam,
    Jaki więc "bustytut" jest Pani w stanie polecić po analizie składu Permen Kinga? Przyznam się iż po przeczytaniu artykułu, nie mam zamiaru ryzykować biorąc coś w ciemno, a jest to chyba jedyny artykuł w tej tematyce jaki został tu zamieszczony.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście chodziło mi o "substytut" ;) brak możliwości edycji.

      Usuń
    2. Czy chodzi o preparat do zażywania codziennego jak "Permen KING"..? Czy może być coś z preparatów, które łyka się przed stosunkiem? I pytanie numer dwa, czy leczy się Pan na jakieś schorzenia przewlekłe np. nadciśnienie, cukrzyca..?

      Usuń
    3. Myślałem bardziej o stosowaniu codziennym ;)
      Brak schorzeń w moim przypadku.
      Pozdrawiam

      Usuń
    4. Ciężko właściwie tutaj uogólniać i wskazać jeden preparat, bo z reguły skuteczność tego typu specyfików jest kwestią indywidualną organizmu. Ja na początku chciałabym zwrócić uwagę na dwie kwestie. Jeśli problemy z erekcją są bardzo nasilone, apteczne środki bez recepty mogą się okazać niewystarczające i zachęcałabym wówczas do wizyty u lekarza. I druga ważna kwestia- nie polecam i przestrzegam przed kupowaniem tego typu preparatów przez internet. Często ich składy są fałszowane i mogą one być bardzo niebezpieczne dla zdrowia.
      Myślę, że temat środków na potencję będzie się jeszcze ni e jeden raz pojawiał na blogu:) bo zainteresowanie jest spore. Ja zrobiłam sobie taką małą analizę składów dostępnych w aptekach preparatów i godnym uwagi specyfikiem do dłuższego stosowania wydaje mi się być "Penigra". Ciekawy skład i co ważne- preparat został zarejestrowany jako lek, a nie suplement diety jak większość specyfików. Zachęcam natomiast do zaglądania na blog- temat preparatów na potencję pojawi się niebawem.

      Usuń
    5. Polecam również pamiętać o metodach tradycyjnych, na przykład lubczyk;) czasem podobno działa cuda- można dodawać do zupy, czy na kanapki.

      Usuń
  12. Prosilbym o podanie preparatow,ktore można stosować co dzień oraz z taki właśnie godzine przed stosunkiem

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z preparatów do stosowania na godzinę przed stosunkiem, polecałabym jakiś specyfik z L-argininą. W krótkofalowym stosowaniu jest bezpieczna i powinna dać jakiś efekt.

      Usuń
  13. Witam Panią w Nowym Roku i serdecznie pozdrawiam. Chciałabym również dać pomysł na kolejny ciekawy artykuł. Otóż przeszukując internet nie natchnęłam się nigdzie na żadną FACHOWĄ opinie na temat środków na potencję na kobiet np. Venicon for women ub innych. Problem ten poruszany jest raczej w stosunku do mężczyzn. Na marginesie chciałabym zapytać co sądzi Pani o wyżej wymienionym suplemencie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepraszam, ale jakoś umknął mi Pani komentarz:( Postaram się zgłębić temat i coś w tym temacie pewnie pojawi się na blogu.

      Usuń
  14. prosze wiec aby pani podala wedlug siebie jaki srodek pani by polecila

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciężko jest tutaj uogólniać, bo wszystko zależy od nasilenia problemu, a także stanu zdrowia pacjenta, jego chorób przewlekłych, zażywanych leków itp. Ze środków do stosowania codziennego, mnie jakoś chyba najbardziej przekonuje "Penigra", która jest lekiem, a nie suplementem.

      Usuń
  15. Witam serdecznie. A czy zna Pani jakiś dobry środek, lek, specyfik na w miare mozliwie skuteczne opóznienie wytrysku ? pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie znam środków na ww problem- wydaje mi się, że nie ma takowych na gruncie aptecznym... W internecie natomiast kwitnie sprzedaż środków tego typu, ale ja nie zalecam kupowania z niepewnych źródeł, bo można sobie poważnie zaszkodzić.

      Usuń
    2. Polecam stronę:
      http://www.nietylkomoment.pl/
      Poza tym niedawno zarejestrowany został nowy lek do leczenia przedwczesnego wytrysku: dapoksetyna. Dostępny jest w postaci tabletek 'Priligy". Cena nie jest mała, ale skuteczność podobno zadowalająca. Lek jest dostępny w aptekach na podstawie recepty lekarskiej.

      Usuń
  16. Na opóźnienie wytrysku ponoć dobry jest selectin :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ciekawa recenzja tego specyfiku. Na mnie działa i teraz mam wątpliwości czy to nie aby tylko efekt placebo poprawił moje libido. Się okaże. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że lepiej się nie zastanawiać czego to zasługa, tylko cieszyć z takiego stanu rzeczy;)

      Usuń
  18. Super wyjaśnienia.Proste, konkretne, bez cukru.Ale co w takim razie Pani poleca na męskie niedomagania.Prosiłbym o odpowiedź z uwzględnieniem faktu że zażywam leki na nadciśnienie tętnicze.Proszę o odp. na : jten@vp.pl

    OdpowiedzUsuń
  19. czyli generalnie większość działania opiera się na l-argininie? W takim razie jeśli ktoś wstydzi się kupić permena, zawsze może sięgnąć po odżywki dla sportowców jak choćby olimp argi power ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Marko.
    Witam wszystkich i cieszę się,że znalazłem waszą stronę bo chciałem się coś dowiedzieć na temat leków na poprawę mojego życia seksualnego mam 39 lat i od około miesiąca zauważyłem duże kłopoty z erekcją pracuje bardzo dużo od 18 do 20 godzin dziennie i mam nadzieję, że to jest przyczyna nie chcę iść z tym do lekarza bo po pierwsze nie mam czasu,a po drugie trochę mi wstyd dla tego kupiłem Permen King i zacząłem go zażywać. Nie wiem kiedy to zacznie działać. Może wiecie .....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystko jest kwestią indywidualną organizmu. Mnie skład "Permenu KING" nie przekonuje.

      Usuń
  21. WITAM .Co pani sądzi o preparacie VIGRAX.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie jest to preparat apteczny, więc.... polecam zachować ostrożność. Lepiej nie kupować żadnych specyfików na potencję przez internet. Tak naprawdę nie wiadomo, co mają w składzie i można sobie nie pomóc, tylko poważnie zaszkodzić.

      Usuń
  22. Witam, z zaciekawieniem przeczytałem Pani artykuł. Słusznie Pani zauważyła, że rzeczywiście na internetach więcej uwagi poświęcane jest kobietom w tym zakresie. Zauważyłem to szukając rozwiązania problemu, który mnie ostatnio dotknął. Od 7 miesięcy zmagam się z problemem małej erekcji, i potężnego spadku libido, krótkiego orgazmu, przy którym to orgażmie, nie czuje absolutnie nic a po nim jest tylko ogromny ból głowy. Przyjmuje testosteron od 2 miesięcy i cisza w temacie. Jak było tak jest. Moje badania przysadkowe, są tragiczne. Właściwie tylko FSH mam w normie a LH i testosteron leży, prolaktyna w górze. Tarczyna - niedoczynność, biore euthyrox. Moje jądra są tak małe że za niedługo będą mniejsze od żołedzi - zmniejszyły się w ciągu 3 miesiecy do mikroskopijnych rozmiarów. Pojutrze kończe kuracje testosteronem który wzrósł do norm, co i tak nie zmieniło nic. Moje życie seksualne leży. Na szczęście mam pożądną dziewuche, której to nie obchodzi :) Czy po kuracji testosteronem można przyjmować taki preparat o którym Pani pisze ? Z góry dziękuje za odpowiedż. Dominik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście spróbować można. Ja natomiast zalecałabym w Pana przypadku znalezienie dobrego endokrynologa. Myślę, że podstawa to unormowanie wszystkich hormonów.

      Usuń
  23. witam . co może pani doradzić na wydłużenie czasu trwania stosunku , czy climax control pomaga

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie jest to preparat apteczny, tylko sprzedawany za pośrednictwem internetu. Nie chcę się więc wypowiadać na jego temat, bo na stronie nie znalazłam dokładnego składu. Na pewno nie polecam kupowania niczego przez internet, bo można sobie zaszkodzić.

      Usuń
  24. Tylko kamagra po 30 min po zażyciu stoi bez problemu 3-4 dni :) tylko aby chętna partnerka była

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja polecam permen king-taki suplement, który regularnie przyjmowany po kilku tygodniach daje rewelacyjne efekty. moja żona w kazdym razie jest zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  26. własnie po lekach typu godzina przed wystepuje taki nienaturalny efekt. ja sie z tym bardzo meczyłem i nie wiem czy kobieta byla zadowolona. poza tym mialem problem z wytryskiem. ja wole suplementacje, naturalna i bezpieczna. Zastanawiamsie tylko nad wyborem odpowiedniego srodka.

    OdpowiedzUsuń
  27. Trochę mi głupio, ale trudno. Jestem już po 70 tce i też chciałbym żeby moja żona miała jeszcze ze mnie pożytek chociaż raz w tygodniu. Niestety po redukcji prostaty ejakulat idzie w pęcherz. Erekcja też słaba. Krótko mówiąc , chęci są, a możliwości jakby brak.Jeżdżę na rowerku, pływam, ćwiczę pompki itp. Wszystko zaczęło się psuć od koronarografii wykonanej z powodu defektu jakichś kłębków Hisa. Potem była jeszcze prostata. Czy to już koniec moich możliwości? Czy mogę jeszcze próbować z Permenem?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że spróbować można, natomiast czy "Permen" zda egzamin- nie ma gwarancji.

      Usuń
  28. Spróbowac zawsze warto zwłaszcza ze masz taka potrzebe. W permenie sa same naturalne skladniki ktore sa potrzebne mezczyznie do prawidlowego funkcjonowania w łozku. Efektów ubocznych nie musisz sie obawiac, a ograniczen wiekowych przy tym suplemencie nie ma.

    OdpowiedzUsuń
  29. Nie masz sie czego wstydzic. mezczyzna normalny zawsze ma ochote na seks, a suplementy przy twoich problemach zdrowotnych sa najbezpieczniejsze. Probuj i mam nadzieje ze sie uda.

    OdpowiedzUsuń
  30. Permen, braveran….chlopy nie dajcie sie nabic w butelke.to wszystko bez recepty dziala jak tic tak. Ja w koncu poszedlem do urologa i przepisal mi za ….15 zl lek, ktory zawiera sidenafil, czyli to czego nie mają suplementy-bo po prostu nie mogą tego zawierac.dziwi mnie, ze UOKIK nie walnie milionowej kary dla tych firm, które z nieszczęścia facetow robią sobie jaja i kase

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam 59 lat i wizyta u urologa pomogła mi w tych klopotach Sildenafil na receptę mozna doatać za przysłowiowe grosze .Po co przepłacać firmom internetowym.

      Usuń
  31. mam dziiiiwne wrazenie, ze opinie pochlebne dla suplementow na erekcje bez recepty nie sa za bardzo bezinteresowna

    OdpowiedzUsuń
  32. Ja zalecałbym suplementy diety typu permen king. Jedna, dwie tabletki dziennie przez kilka tygodni i sprawność seksualna powoli powraca. Odradzam leki typu Viagra, która tylko powoduje skutki uboczne jak zwiększenie ciśnienia, szybsze bicie serca czy nawet uciążliwa zgaga. Nie mozna sie denerwowac i zalamywac rak bo to jeszcze gorzej, a samoocena jest bardzo potrzebna do takiej walki.

    OdpowiedzUsuń
  33. Leki typu viagra naprawde sa straszne. Sam sie przekonalem jakie moga siec spustoszenie w organizmie-od kołatania serca do omdleń włacznie. Ja jednak wole naturalne środki, na meskie sprawy. Permen king ma bardzo dobrze dobrany sklad-zaden skladnik nie jest przypadkowy. poczytalem troche na ten temat.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. może wziąleś za dużo? zalezy w jaki jesteś wieku.Wiadomo ,że młodszy organizm nie potrzebuje jeszcze takich wspomagaczy,Wydaje mi się ,że 25 mg sildenafilu z apteki nie może zrobić aż takiego spustoszenia o jakim piszesz.Ja biorę niekiedy 50 mg i jedynie to czuję lekki ból głowy rano

      Usuń
  34. Przecież to sama chemia! Co innego naturalny preparat z naturalnych skladników. Ja doradzam wolniejsza, ale skuteczna walke z problemem i dostarczanie organizmowi składników, które i wzmacniaja organizm i pomagaja w meskich sprawach. przeciez ten zen-szen, arginina i buzdyganek ziemny obecny tylko w permenie to wszystko co potrzeba do sprawnego funkcjonowania.

    OdpowiedzUsuń
  35. Ja bym daleko od takich leków się trzymał jak viagra, albo inne specyfiki z internetu... Jeżeli sa jakies problemy z erekcją to lepiej sięgnąć po naturalne sposoby np suplementy diety są ostatnio popularne.

    OdpowiedzUsuń
  36. dziękuję. Właśnie omamiony reklamą miałem gnać do apteki. A problem jest, niestety.

    OdpowiedzUsuń
  37. A co pani sądzi o leku o nazwie ZYTAX ?? http://www.zytax.pl/zamow.html warto go kupić ??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak już wielokrotnie wspominałam na łamach tego bloga- nie mam zaufania do specyfików sprzedawanych za pośrednictwem internetu. Nie ma nad nimi żadnej kontroli i de facto w składzie może być wszystko. A opinie zadowolonych mężczyzn-każdy może sobie na stronkę włożyć. Takie internetowe suplementy mogą być niebezpieczne dla zdrowia, więc na pewno bym w tej kwestii nie ryzykowała. Notabene na stronie producenta nie w ogóle informacji o szczegółach składu- ile mg czego, a to przecież ważne.

      Usuń
  38. Internetowe specyfiki??? Nigdy!! Człowiek szybko moze znaleźć sie po tamtej stronie jak ma jakies problemy zdrowotne.Maż stosuje permen king i jest bardzo zadowolony. Suplement diety to jedno druga sprawa to, że zmienił styl swojego życia tzn zdrowa dieta, sport. To wszystko spowodowało, iż po kilku tygodniach sprawność seksualna wróciła do normy.

    OdpowiedzUsuń
  39. A to w sumie ciekawe. Musze jakos podsunac swojemu ten permen bo zaczyna mi szwankowac. Fakt ma bardzo stresujaca prace i ciagle chodzi wkurzony. Pozno wraca do domu wiec nie ma mowy o zdrowym zywieniu. zazwyczaj wciaga cos na miescie. domowe obiadki sa tyko w weekend o ile akurat nikt z firmy go nie wezwie. musi to koniecznie zmienic bo jaoszaleje-w koncu jestem zdrowa kobieta i mam swoje potrzeby. Dokladnie jaki sklad ma ten permen i czy sa jakies przeciwskazania do jego stosowania?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Analizę składu przestawiłam w powyższym artykule. Natomiast jeśli chodzi o przeciwwskazania to jest to tylko suplement diety, więc większych przeciwwskazań u osoby teoretycznie zdrowej nie ma.

      Usuń
  40. nie ma kochana żadnych przeciwskazan. to sa naturalne składniki i nie szkodza organizmowi, a wrecz przeciwnie. Moj maz ma problemy z cisnieniem ale lekarz pozwolił mu go brac i nic złego sie nie dzieje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie jest tak do końca, że nie ma żadnych przeciwwskazań- mamy przecież na przykład żeńszeń w składzie, a preparaty z żeńszeniem nie u każdego są bezpieczne. Zawsze warto zapytać lekarza o bezpieczeństwo, lub zwrócić się o pomoc do farmaceuty.

      Usuń
  41. My z mezem jestesmy w zwiazku juz 25 lat i chociaz bardzo sie kochamy to i nas dopadly te problemy. wiem, wiem powiecie ze to juz wiek, ale my czujemy sie mlodo i nadal chcemy kłasc sie do łozka nie tylko żeby spac... oprócz podwyzszonego cholesterolu maz jest zdrowy. Chcemy spróbowac tego permenu, ale czy to nie wstyd isc do apteki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma się czego wstydzić- stosowanie takich suplementów jest zupełnie normalne:) natomiast należy zawsze zapytać w aptece o więcej informacji na temat danego specyfiku, ewentualnych przeciwwskazań itp.

      Usuń
  42. A niby jakie ty mozesz miec wstyd? Nie rozumiem! Taki wiek to siła wieku i jak zaczynaja sie jakies tam problemy to trzeba szukac pomocy i nie krepowac sie wcale. Spróbujcie permenu, jest bezpieczny i bez obaw maz moze go przyjmowac. Korzystajcie z zycia bo jest bardzo krótkie.

    OdpowiedzUsuń
  43. Witam pisała pani o Penigra nigdzie niemozna jej kupic co sie dzieje
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety już jakiś czas rzeczywiście jest problem z dostępnością preparatu:(

      Usuń
  44. Bardzo interesujący opis tego suplementu. Mnie również pomógł i teraz zastanawiam się, czy jeżeli przerwe stosowanie, efekt będzie się utrzymywał czy też jestem już skazany na jego systematyczne kupowanie?
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proszę spróbować odstawić suplement i obserwować, czy efekt się utrzyma, czy też nie. Moim zdaniem raczej na efekt długofalowy nie ma co liczyć i trzeba będzie wznowić suplementację.

      Usuń
  45. Na pewno nie jestes skazany. Jesli nie masz juz problemu to mozesz w sumie nie brac, ale ja jestem zdania ze nalezy co jakis czas powtarzac kuracje-tak profilaktycznie.

    OdpowiedzUsuń
  46. trzeba, chociazby z dwoch powodów. po pierwsze zeby uniknac nawrotów problemów, a po drugie zeby po prostu wzmocnic organizm w meskie skladniki!

    OdpowiedzUsuń
  47. Bardzo madre podejscie do problemu. gdyby kazdy facet tak myslał to nie byłoby rozwodów ani zadnych nieporozumien w małzenstwach. wazne zeby gdy nastapi problem od razu reagowac a nie chowac glowe w piasek i udawac ze nic sie nie dzieje. Kupcie ten permen-mozecie tylko zyskac spokój w domu i zadowolenie zony.

    OdpowiedzUsuń
  48. wielki spokój w domu. Ja tez wiem co mowie. niezaspokojona kobieta to bardzo trudny przypadek. mnie zona bardzo wspierała i zjej pomoca i oczywiscie z permenem dalismy rade i teraz jestesmy znowu szczesliwym malzenstwem.

    OdpowiedzUsuń
  49. No tak robi się nam tutaj jak w reklamach: godzinę przed i gotowe. Nie ma takiego czegoś!!!!! a to co w reklamach gadają to same bzdury. Niestety ale trzeba uzbroić się w cierpliwość i dłużej pobrać, L argininę, buzdyganek czy tak cenny cynk i selen.
    ja biorę od ponad pół roku produkt ManForte można kupic w aptece internetowej i odebrać w aptece dozowskiej w swojej miejscowości http://www.doz.pl/apteka/p66971-ManForte_kapsulki_twarde_45_szt
    Po miesiącu czułem różnice i teraz nie mam problemów......a w godzinę przed czy po to nie wierzcie

    OdpowiedzUsuń
  50. Panowie : ZADEN specyfik bez recepty,tak pieknie reklamowany w TV NIC NIE WSKÓRA .....WYDACIE tylko pieniadze i na tym koniec !! Tylko i wylacznie VIAGRA i CIALIS .....oczywiscie pod kontrola lekarza .

    OdpowiedzUsuń
  51. Ludzie, wszystko bez recepty to jedno wielkie G. Dobra rada. Wizyta u rodzinnego z kartka sildenafil apotex albo sildenafil medana. Cena za 4 szt 15-20zl. Wystarcza pol tabletki.Nie dajcie zarabiac tym złodziejom

    OdpowiedzUsuń
  52. Tez tak uważam. Mam 60 lat na jednej z wizyt u urologa sam lekarz mi zaproponował własnie sildenafil.W pewnym wieku jest wiele czynników ,które obniżają libido .czy erekcje ,choćby nawet łagodny przerost prostaty,mniejszy poziom testosteronu.Też nie polecał zadnych suplementów z internetu ze wzgledu na cenę.i jakośc.Biorę już chyba blisko dwa lata conajmniej raz w tygodniu pół tabletki 100 mg..Erekcja silniejsza nie ma zbyt wczesnego wytrysku ,.,pełna satysfakcja za grosze. Polecam szczególnie starszym gościom (sildenafil nie jest dla młodych) ,nie ma co sie wstydzić - do lekarza i biegiem do apteki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne. Nie ma co porównywać suplementów do lekó o ugruntowanej skuteczności i pozycji na rynku:)

      Usuń
    2. No napewno sie przydaje, bo udany ,pełny satysfakcjonujący seks jest , że tak powiem ''lekiem na całe zło '', i warto sobie pomagać w tej sprawie w każdym wieku,

      Usuń
  53. co zrobic gdy podczas stosunku trace zwod niedaje rady

    OdpowiedzUsuń
  54. Mysle ,ze najlepiej zastosowac najpierw suplement diety permen king ,a jesli to nie pomoze to wtedy leki na recepte . mojemu partnerowi bardzo pomogl :-)

    OdpowiedzUsuń
  55. Moze napisze Pani cos o czy lepiej brac Stymen czy już testosteron. Mam 69 lat

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciężko jest uogólniać- wszystko zależy od konkretnego problemu.

      Usuń
    2. Myśle ,a wiem też z własnego doswiadczenia ,że już tak powiem w pewnym wieku nie ma co się bawić w jakieś suplementy typu permen ,stymen ,i wielu tym podobnym , może one pomagają ale w młodszym wieku.Chyba najlepiej wziąć sobie raz w tygodniu poprostu 50 mg sildenafilu jeżeli to nie przeszkadza zdrowiu i przeżyć udane i satysfakcjonujące obie strony zbliżenie .Nie ma co przepłacać za suplementy tak jak słusznie pisze Anonimowy poniżej,Sildenafil na receptę kosztuje przysłowiowe grosze.

      Usuń
  56. Ktoś dobrze na tym zarabia produkując lub sprzedając suplementy na poprawę potencji ,libido .Dlatego zarabia bo z prostych i dostępnych składników naturalnych ,ziołowych tworzy kapsułki do połykania o kilkaset procent droższe za małe opakowanie lub za kilka sztuk tabletek .Wniosek - produkt nie jest dostępny dla każdego tzw. bariera cenowa i skoro chesz przyjemności to płać kase .Podobnie jest z Viagrą która zwiera tanią ,starą substancję ,generyk stosowaną w innym schorzeniu .Przez przypadek ktoś wpadł ,że rozszerza naczynia jamiste prącia i zaczęto ją produkować w tabletkach dla mężczyzn .Zysk z takiej niebieskiej tabletki to nawet do 1000 % . Podobnie zarabia się na otyłych , chorych na raka i innych za suplementy , leki ale płacisz sam lub refundacja ,leczenie szpitalne .Dla kolejnego przykładu ktoś kupił sobie wcierkę do włosów za ponad 100 zł ale ja analizując skład nie jest tyle warta . Ktoś na cenie przegina gdy komuś na tym zależy aby odrosły włosy na pewien czas a konkretnie gdy ciągle stosuje te ziółka .

    OdpowiedzUsuń
  57. Witam mam problem brak zwodu,ale zaznaczę że choruję na serce i nadciśnienie proszę o pomoc co bym mógł wziąść za leki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Leki na potencję wydawane są z apteki na podstawie recepty lekarskiej- polecam więc wizytę u specjalisty. W aptece dostanie Pan jedynie suplementy diety, które w żadnym razie nie leczą problemu, tylko mają rolę wspomagającą.

      Usuń
  58. Choruję na łagodny przerost gruczołu krokowego.Biorę leki, które w znacznym stopniu osłabiły erekcję a nie wspomnę o śladowej ilości nasienia. Jednym słowem tragedia w łóżku.Byłem u urologa, który żartobliwie stwierdził "sikanie albo kochanie".Czy w takiej sytuacji mogę spróbować przyjmować Permen King lub Penigrę na własną rękę?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że spróbować można, natomiast niekoniecznie będzie super efekt. Z "Penigrą" jest problem z dostępnością, więc raczej będzie Pan zdany na inne suplementy.

      Usuń
  59. Co oprócz Permen King polecałby Pani w przypadku łagodnego przerostu gruczołu krokowego i lekami z tym związanymi. Czy Penigra jest lepszym specyfikiem niż Permen King? Czy apteki nie sprowadzają Penigry skoro jest taki problem z dostępnością?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Penigra chyba już wycofana z obrotu i dlatego nie ma w aptekach. Tak naprawdę jest cała masa tego typus uplementów, tylko, że nie ma się po nich co spoedziewać cudów.

      Usuń
    2. Przy łagodnym przeroście prostaty ,jeżeli nie masz jakiś wielkich problemów z sercem czy nadciśnieniem napewno mógłbyś sobie raz na tydzień wziąć 50 mg ,a może nawet 25mg sildeafilu.Też mam łagodny przerost proststy mam 61 lat,wprawdzie nie biorę żadnych leków ,ale lekarz urolog nie miał nic przeciwko sildenafilowi ,sam mi go polecił wypisując receptę.Takie żartobliwe stwierdzenie albo sikanie albo kochanie mysle że to było nie na miejscu z ust lekarza.Spróbuj,jeszcze raz porozmawiac z innym może lekarzem .Bo te suplementy to nic w takie sytacji nie dają ,szkoda kasy a wcale nie sa tanie.Sildenafil na receptę za 4 x 100 mg tabletki to wydatek ok 20 zł.

      Usuń
  60. to już wiem dlaczego panowie lubią jeść mięcho! to ich organizm się domaga :) A tak na poważnie, dobrym lekiem jest udany związek i dbanie o siebie wzajemnie. Jeśli nadejdzie "ten" moment u kobiety czy mężczyzny podejść do tego z obu stron z wyrozumiałością. Nie jestem zwolenniczką szprycowania się prochami wspomagającymi. Popieram radę z lampką wina. Sex w wieku senioralnym natomiast też jest piękny, choć w tym momencie są ważne inne wartości. Pracuję w geriatrii i dużo rozmawiam z pacjentami i podopiecznymi, gdzie panowie są zawiedzeni wspomagaczami z apteki. Zmienili podejście do tematu i są bardzo zadowoleni. Czlowiek nie ma wiecznie 20 lat przecież. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mądrze napisane:) Dziękuję. Wiadomo, że nikt z nas nie będzie wiecznie młody i trzeba być przygotowanym na to, że z wiekiem aktywność seksualna się zmienia. Taka naturalna kolej rzeczy.

      Usuń
  61. Mam 60 lat. Od kilku lat choruję za łagodny przerost prostaty. Biorę lek o nazwie Cadura XL 4mg a przez pewien okres brałem Apo-Fina.Leki te moje bardzo mocno osłabiły erekcję. Ostatnio doszły kolejne kłopoty tzw "suche stosunki" (prawie zero ejakulaktu). W związku z powyższym mam pytanie czy jest szansa na powrót chociaż trochę do normalności? Na erekcję na pewno są odpowiednie medykamenty ale co z tym drugim problemem? Jestem zdruzgotany tą sytuacją. Na pewno muszę odwiedzić urologa, ale za nim zrobię to proszę o informacje czy istnieją jakiekolwiek medykamenty mogące poprawić mój komfort życia. O ile istnieją, to z jakiej są grupy.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obawiam się, że pośród specyfików z aptecznej półki bez recepty- nie znajdzie Pan nic sensownego. Myślę, ze mimo wszystko najrozsądniej zaczekać do wizyty u urologa i przedstawić mu problem. Mam nadzieję, że jakoś będzie umiał Panu pomóc.

      Usuń
  62. No niestety Permen KING Króla w łóżku ze mnie nie zrobił. Nie dajcie się nabrać na reklamy, które cały czas puszczają.

    OdpowiedzUsuń
  63. Strata kasy. Liczyłem na chociaż minimalne podniesienie mojej sprawności seksulanej niestety zupełnie nie dziala.

    OdpowiedzUsuń
  64. Nie polecam tego produktu. Mój mąż stosuje regularnie od 3 miesięcy i nie widzimy w łóżku żadnych zmian. Totalny zawód.

    OdpowiedzUsuń
  65. Marketing, marketing i jeszcze raz marketing. Co z tego, że ten Permen King (że niby ulepszona wersja?) ma więcej argininy niż zwykły jak zmniejszyli ilość pozostałych składników. Polecam sobie przeczytać http://wiecejmeskosci.pl/permen-king-opinie-forum-cena-sklad tam autor słusznie zwrócił na to uwagę porównując skład Kinga ze zwykłym. Piękny marketing.

    OdpowiedzUsuń
  66. permen king to permen king nic tego nie zmieni, popularny jest moze dlatego bo go w trelewizji reklamuja i tyle

    OdpowiedzUsuń
  67. Witam Panią ,czy jest jakis suplement o podobnym składzie lub zbliżonym co Penigra? bo rzeczywiscie jest ona obecnie niedostepna(

    OdpowiedzUsuń
  68. Mój mąż brał, ale nie było poprawy, więc teraz bierze maxigrę go i dzięki temu lekowi odzyskał swoją sprawność seksualną i znowu cieszymy się seksem

    OdpowiedzUsuń
  69. Po co brać suplementy, z których nie ma pożytku w dobie sildenafilu po 22 zł za 8 tabletek 100 mg, które można na cztery pokroić? Lekarz ogólny nawet przypisze, u urologa na początku będzie trudniej, bo przypisze trochę badań krwi i na pewno obejrzy członka, czy jest z nim wszystko ok, ale jak rano po przebudzeniu erekcja jest słaba, to można być pewnym regularnego otrzymywania recepty na sildenafil.

    OdpowiedzUsuń