sobota, 22 lipca 2017

Adipex - zmiany w realizacji recept w Czechach

Dziś będzie krótko. Właściwie muszę się przyznać, że przegapiłam tą informację. Ponieważ jednak dostaję od Was coraz więcej maili w tym temacie, postanowiłam napisać o tym na blogu.
Otóż w Czechach zmieniła się klasyfikacja fenterminy, która od 1.05.2017 jest traktowana jako substancja uzależniająca. Ponieważ jest to główny składnik leku "Adipex Retard", konsekwencją zmiany tej klasyfikacji jest wydawanie "Adipexu" wyłącznie na receptę dla leków psychotropowych (z tzw. niebieskim paskiem). 
Więcej informacji można znaleźć na stronach Czeskiego Ministerstwa Zdrowia.

Można powiedzieć - w końcu, gdyż tak jak wspominałam w dedykowanym artykule, Czechy były jedynym krajem w Unii Europejskiej gdzie na zwykłą receptę (także polską) można było dostać ten kontrowersyjny lek. O wielu skutkach ubocznych, a także ciekawych komentarzach Czytelników, możecie przeczytać tutaj
Teraz zdobycie "Adipexu" już nie będzie takie proste, gdyż trzeba mieć specjalną receptę psychotropową od czeskiego lekarza. I dodam, że jest to jedyny legalny sposób nabycia, posiadania i stosowania tego leku. Wiem, że w polskim internecie kwitnie nielegalny handel "Adipexem", ale uczulam, iż wszelkie jego nabycie poza apteką grozi w Polsce konsekwencjami karnymi. Abstrahując już od tego, że wtedy nigdy nie wiecie, czy nabywacie oryginał, czy nie wiadomo co. ;) A swoim zdrowiem naprawdę nie warto ryzykować.

Warto również przeczytać:

Kilka słów o odchudzaniu


26 komentarzy:

  1. Z tego co wiem to te tabletki to teraz nigdzie nie są legalne

    OdpowiedzUsuń
  2. A,na polską receptę z niebieskim paskiem?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A czy W Polsce są w ogóle takie recepty z niebieskim paskiem? Ktoś się orientuję?

      Usuń
  3. Czy recepta z niebieskim paskiem wydana przez polskiego lekarza czy nie zrealizuje takiej recepty

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie da się kupić inaczej niż z czeską receptą. Sprawdziłem osobiście.

    OdpowiedzUsuń
  5. Też chcialam zapytac czy jest możliwość odkupienia?

    OdpowiedzUsuń
  6. Brałam kilka razy, kupowałam w Czechach i ninc się nie działo. Spadała z wagi. Po sześciu latach chciałabym powtórzyć kuracje miesięczną odchudzania.Chetnie odkupie paczkę.

    OdpowiedzUsuń
  7. Witam,ja też jestem zainteresowana zakupem adipex. Proszę o kontakt Dziękuję

    OdpowiedzUsuń
  8. Witam serdecznie moje pytanie brzmi ,czy jak pojadę do Czech celem zakupu adipex do jakiego lekarza najlepiej się udać żeby mi przepisał, chodzi mi żeby nie wyjść z kwitkiem.Chodzi mi o wizyte prywatna do jakiego lekarza udac sie.Dziekuje za opd

    OdpowiedzUsuń
  9. Witam. Tez jestem zainteresowana kupnem i to na już. Proszę o kontakt

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anna Milewicz@poczta.onet.pl27.10.2019, 01:05

      Czy udało się zakupić proszę o kontakt

      Usuń
  10. Jaki lekarz w Czechach może wystawić receptę??

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja też jestem zainteresowana kupnem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czy udało się zakupić adipex

      Usuń
  12. Witam gdzie zakupie orginalny adipex?

    OdpowiedzUsuń
  13. Jestem też zainteresowana kupnem

    OdpowiedzUsuń
  14. Będę posiadała adipex retard....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możecie do mnie pisać na preston63ccc@gmail.com

      Usuń
    2. Jestem zainteresowana

      Usuń
  15. Czy ktoś powie prawdę jak działa adipex

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie dostaniecie już nigdzie adipexu czeskiego.nie dajcie się oszukać. Jest tyle środków na świecie polecam REGENON RETARD 60mg

      Usuń
  16. Pytanie czy dostałaś i czy zadziałał.

    OdpowiedzUsuń
  17. czy jak pojadę do lekarza do Czech to przepisze mi receptę na jakiś lek na odchudzanie czy juz wszystkie wycofali ?

    OdpowiedzUsuń
  18. Super wpis. Posiada mnóstwo ciekawych informacji. Dlatego też zamierzam odwiedzić go za jakiś czas licząc że dodasz coś nowego.

    OdpowiedzUsuń
  19. Czy ma ktoś namiar na czeskiego lekarza który by wystawił receptę lu kontakt?

    OdpowiedzUsuń